YouTube відіграє ключову роль у просуванні бізнесу або особистого бренду з багатьох причин:
Використання YouTube може суттєво підвищити впізнаваність особистого бренду, залучити нових клієнтів та створити довгострокові стосунки з аудиторією.
Починайте зараз! Знімайте відео та завантажуйте його на YouTube!
Отримуйте задоволення від створення відео та насолоджуйтесь результатом.
Знімайте те, що вам подобається і те, що вас надихає, ділитесь своєю пристрастю зі Світом.
Знайдіть свою нішу, розкрийте свій талант, поділіться своїми професійними знаннями та навичками зі своїми глядачами. Знімайте цікавий контент з огляду на інтереси своєї аудиторії.
Створіть власний фірмовий стиль з інструментами брендингу: логотип, розділи, заставку, банер, фото профілю, трейлер. Залишіть слід у пам’яті ваших глядачів!
Аналізуйте вашу діяльність за допомогою інструментів аналітики.
YouTube рекомендує дотримуватися цих правил, оскільки на їх основі приймається рішення про перспективу монетизації каналу.
Сервіс систематично перевіряє канали на дотримання цих правил:
Рекомендується створювати відео, які дотримуються правил і політики платформи YouTube, надаючи інформативний, розважальний або освітній контент, здатний зацікавити та залучити аудиторію. Важливо також враховувати думку та потреби глядачів, уникати контенту, який може спричинити негативні емоції або порушити загальноприйняті норми та цінності.
Важливо! YouTube містить посилання, на які він не володіє і не несе за це відповідальність. Будьте обережні!
Система пошуку YouTube враховує інтереси кожного глядача та допомагає йому знайти цікавий контент.
Знімайте відео, яке сподобається вашій аудиторії, алгоритми вторинні!
Три фактори залучення аудиторії:
Інтерес до цієї теми у всьому світі. Враховуйте зміну ступеня привабливості. Якщо тема або тренд популярні, відео на цю тему, ймовірно, отримають більше уваги і привернуть більше глядачів. Зміна ступеня привабливості тренду може впливати на кількість переглядів та залучення аудиторії.
На запит користувача хостингом ранжуються відео з усіх каналів. Показів отримає більше те відео, у якого найкращі показники та результати. (наприклад, кількість переглядів, час перегляду, залучення аудиторії).
Трафік може змінюватися в різні пори року. Важливо розуміти, де живе ваша аудиторія і як у даний період часу. Цей фактор враховує динаміку зміни трафіку у різні періоди часу. Важливо розуміти, що аудиторія може виявляти різні переваги та інтереси у різну пору року або у певні дні, тижні та місяці.
Рекомендації YouTube – це відео, яке сервіс пропонує користувачам на підставі їхніх інтересів та дій на сайті. Ютуб насамперед орієнтований на глядача і тому рекомендує йому все найкраще та найцікавіше на свій розсуд.
Попадання в рекомендації Ютуб — це один з безкоштовних способів зробити свій канал популярнішим і розширити свою аудиторію, оскільки просуванням конкретного відео займається сам сервіс, аналізуючи поведінковий фактор користувача і пропонуючи йому ті відео, які глядач не дивився, але буде готовий подивитися.
Щоб ваше відео потрапило в рекомендації YouTube, вам потрібно створювати якісний контент, який цікавий вашій аудиторії та підходить під їх запити та інтереси. Важливо також забезпечити тривалий час перегляду та активну взаємодію з глядачами. Оптимізуйте метадані відео, стежте за трендами та намагайтеся підтримувати високу активність на вашому каналі. Дотримання цих принципів збільшить ймовірність того, що ваш контент буде рекомендований YouTube та приверне більше глядачів.
На підставі чого користувачі отримують рекомендації щодо того, що враховує YouTube?
Місце відео в результатах пошуку залежить від того, наскільки точно вміст відео, його назва та опис відповідають запиту користувача.
YouTube використовує алгоритми для аналізу метаданих відео, щоб визначити їхню релевантність пошуковому запиту. Чим точніше і відповідно націлений ваш контент на запити користувачів, тим вища ймовірність того, що ваше відео буде показано у видачі пошуку та приверне більше глядачів. Тому важливо створювати якісний зміст та акуратно оптимізувати метадані для максимальної релевантності та видимості вашого відео в пошуку.
Ютуб не має секретних алгоритмів!
Створюйте відео, яке сподобається вашій аудиторії, розвивайте свій канал, розширюйте свою аудиторію!
Використовуючи інструменти YouTube аналітики, ви зможете зробити глибокий аналіз свого контенту та оптимізувати канал для ефективнішого залучення глядачів.
YouTube Аналітика – вбудований аналітичний інструмент відеохостингу, який збирає всю статистику щодо опублікованих відео. Дані у звітах допоможуть творцеві вивчити аудиторію свого каналу її звички та поведінку, знайти нові можливості для творчості, зрозуміти, як покращити та монетизувати свій канал та розробити перспективну контент-стратегію.
Звіти YouTube аналітики допомагають авторам відстежувати ефективність окремих відео та каналу в цілому.
Аналітика збирає дані про ваших глядачів виявляє їх демографічні характеристики, вікові та гендерні ознаки. Аналітика сегментує вашу аудиторію на: передплатників, постійних глядачів та унікальних глядачів. Отже, можна визначити, хто і коли дивився ваші відео і зробити висновки про те, який контент розширює вашу аудиторію.
Аналітика зберігає пошукові запити користувачів, за якими вони переходять на ваш канал, це допомагає зрозуміти глядача та сфокусуватися на його потребах. Також аналітика показує джерела трафіку, звідки перейшли на ваш канал, це може бути пошук на You Tube, трафік зі сторонніх каналів, веб-сайтів та додатків та ін.
Вивчивши показники утримання аудиторії: час перегляду, середню тривалість перегляду, позначки «Подобається», показники CTR та ін. ви зрозумієте, з чим пов’язане розширення аудиторії.
Якщо знати свої конкурентні переваги, то можна подумати про можливості. Аналітика має дані про ваших глядачів, знає які відео і на яких каналах вони дивляться, отже, можна знайти теми для нових відео. Визначте чи є можливість запустити спільний проект із автором, який публікує відео цікавою для вашої аудиторії тематикою.